Gece gece uyku tutmadı, yapacak bir şey de yok, bari bir konu açayım dedim Google reklamlarıyla alakalı merak ettiğiniz her şeyi sorabilirsiniz, elimden geldiğince cevaplayacağım.
merhaba hocam, kampanyalarda ağlar bölümündeki "Arama Ağı" ve "Görüntülü Reklam Ağı" otomatik aktif oluyor. Her defasında kapatıyorum 1 ay sonra tickler işaretli geliyor. Bunun olmaması için ne yapmalıyım?
merhaba hocam, kampanyalarda ağlar bölümündeki "Arama Ağı" ve "Görüntülü Reklam Ağı" otomatik aktif oluyor. Her defasında kapatıyorum 1 ay sonra tickler işaretli geliyor. Bunun olmaması için ne yapmalıyım?
Böyle bir sorunu ilk kez duydum, normalde orayı kapatınca kendi kendine aktif olmaz. Kampanya türü nedir
Aylardır Günlük 2 bin tl harcayan reklamım 2 gündür günlük 100 tl harcıyor.Hiçbir değişiklik yapılmadı sorun ne olabilir.Soralım bakalım
O kadar çok parametre var ki hocam... Teklif stratejisi değişildiyse yanlış strateji seçilmiş olabilir, tbm sınırı piyasanın altında kalmış olabilir,hesap manuel ödemede ise içeride yeterli bütçe olmayabilir vs vs....
O kadar çok parametre var ki hocam... Teklif stratejisi değişildiyse yanlış strateji seçilmiş olabilir, tbm sınırı piyasanın altında kalmış olabilir,hesap manuel ödemede ise içeride yeterli bütçe olmayabilir vs vs....
Hiç birşey değişmedi.Tbm 2 katına çıkardım,borç olan bi bakiyem yok.Halen harcamıyor.