• 01-06-2009, 19:36:11
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teşekkürler.bende giriyorum bu sene inşallah faydası olur...
  • 01-06-2009, 19:49:04
    #11
    Alıntı
    ÖSS sorularında her cevabın puanı aynıdır.
    bunuda nerden çıkardın.standart sapma diye bişey var. bi sorunun doğru cevap yüzdesi düşükse o soru daha çok puan getirir?
  • 01-06-2009, 19:55:26
    #12
    MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunuda nerden çıkardın.standart sapma diye bişey var. bi sorunun doğru cevap yüzdesi düşükse o soru daha çok puan getirir?
    Standart olarak bakılırsa puanlar aynıdır.
    Standart sapma puanlarda pek oynama yapmıyor. Üzerinde durulacak bir durum değil Ayrıca sınav bitmeden standart sapmayı bilmekte mümkün olmadığı için soruları standart puanları üzerinden değerlendirmek şimdilik daha mantıklı..
  • 01-06-2009, 20:01:08
    #13
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Standart olarak bakılırsa puanlar aynıdır.
    Standart sapma puanlarda pek oynama yapmıyor. Üzerinde durulacak bir durum değil Ayrıca sınav bitmeden standart sapmayı bilmekte mümkün olmadığı için soruları standart puanları üzerinden değerlendirmek şimdilik daha mantıklı..
    bence çok etkisi var.çünkü bi integral sorusuyla bi eşitsizlik sorusunun getirdiği puanlar arasında bence çok fark var.
    standart sapmayı tahmin etmek o kadarda zor değil.
    mat.te türev integral limit
    fizikte elektrik fotoelektrik olay vs.
    kimyada asit baz organik kimya
    biyolojide sistemler
    geometride de çemberin analitği vektörler katı cismler..
    bunları yapan zaten standart sapmadan vurur puanı..
  • 01-06-2009, 22:19:39
    #14
    Her şıktan 6'şar tane var diye biliyordum ben de. ÖSS'de belki öyledir tam emin değilim. Geçen gün ÖSS denemesi olduk. Türkçe'de baktım 7 tane E ve 7 tane C şıkkı işaretlemişim. Soruları tekrar okudum, %99 emin olduğum 2 şıkkı enayi gibi sildim. Eğer ki silmeseydim 26 D, 4 Y yapacaktım. Silince 24 D, 4 Y, 2 B yaptım. 2 netim havadan gitti. Bu konuda yarın rehberlik hocama danışacağım, eğer ki böyle bir durum yoksa boşuna şüpheye düşmeyim.