Her şıktan 6'şar tane var diye biliyordum ben de. ÖSS'de belki öyledir tam emin değilim. Geçen gün ÖSS denemesi olduk. Türkçe'de baktım 7 tane E ve 7 tane C şıkkı işaretlemişim. Soruları tekrar okudum, %99 emin olduğum 2 şıkkı enayi gibi sildim. Eğer ki silmeseydim 26 D, 4 Y yapacaktım. Silince 24 D, 4 Y, 2 B yaptım. 2 netim havadan gitti. Bu konuda yarın rehberlik hocama danışacağım, eğer ki böyle bir durum yoksa boşuna şüpheye düşmeyim.