R10 Gececilerden Anlıkları Alalım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Gececilerden Anlıkları Alalım
9
●
488
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Gececilerden Anlıkları Alalım
1
2
12-10-2023, 02:28:20
#1
Emirizm
Platin üye
Biz buradan devam
12-10-2023, 02:31:17
#2
Misafir
Biz evde ıhlamur limon devam, afiyet olsun
Emirizm
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
12-10-2023, 02:32:48
#3
mhilmi
Biz de evde dertlerimizi çözmeye çalışıyorduk
12-10-2023, 02:36:53
#4
DenqeSiz
Tema kodlamaya devam
12-10-2023, 02:37:53
#5
Helproticaret
Emirizm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biz buradan devam
Bırakalı 4 ay oldu :-D
12-10-2023, 02:40:16
#6
Emirizm
Platin üye
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biz evde ıhlamur limon devam, afiyet olsun
sizede geçmiş olsun hocam
12-10-2023, 02:40:39
#7
Emirizm
Platin üye
mhilmi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biz de evde dertlerimizi çözmeye çalışıyorduk
çözülmüyor hocam
12-10-2023, 02:50:03
#8
Doguka33
Dün bu saatler de, 4 arkadaş 70lik vodka. Üzerine 1000lik viski bitirdik. Yürürken 1.5-2 metrelik çukuru görmedim içine düştüm. Sağ bacağım şuan alçı da
3 tane çatlak varmış. Şişenin üstünde yazdığı doğruymuş ''Alkol dostunuz değildir''.
12-10-2023, 03:17:55
#9
bycaos
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler