Dün bu saatler de, 4 arkadaş 70lik vodka. Üzerine 1000lik viski bitirdik. Yürürken 1.5-2 metrelik çukuru görmedim içine düştüm. Sağ bacağım şuan alçı da
3 tane çatlak varmış. Şişenin üstünde yazdığı doğruymuş ''Alkol dostunuz değildir''.