• 09-10-2023, 00:10:33
    #10
    Geçmiş olsun hocam 🙏
  • 09-10-2023, 00:12:33
    #11
    Çok geçmiş olsun hocam. Cana geleceğine mala gelmiş en azından kimsede bir şey olmaması sevindirici. Koskoca bir ailenin belki de bir gecede yok olmasına sebep olan hayatı bomboş bu tarz rezil insanların en büyük cezayı alması lazım. Senin sorumsuzluğun ve sarhoşluğun yüzünden belki de bir çocuk annesiz - babasız büyüyecek. Bir çocuğu annesiz veya babasız bırakmak bu kadar kolay mı? Peşini bırakmayın en ağır cezayı alsın adi herif.
  • 09-10-2023, 00:16:05
    #12
    tutanağı alın. sigortacınıza iletin. yetkili servise verin arabayı yapsınlar. tutanak önemli. tutanak yoksa işiniz yaş
  • 09-10-2023, 00:17:49
    #13
    Kyrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın
    m_aydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam rabbim korumuş
    duzsim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, böyle aptallar maalesef mevcut.
    Allah korumuş.
    Recep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun.
    worldofsukru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.
    canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam.
    cagritr4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş Olsun, Allah Korumuş
    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam 🙏
    Allah razı olsun, hepinize teşekkür ederim.

    Calibur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam. Cana geleceğine mala gelmiş en azından kimsede bir şey olmaması sevindirici. Koskoca bir ailenin belki de bir gecede yok olmasına sebep olan hayatı bomboş bu tarz rezil insanların en büyük cezayı alması lazım. Senin sorumsuzluğun ve sarhoşluğun yüzünden belki de bir çocuk annesiz - babasız büyüyecek. Bir çocuğu annesiz veya babasız bırakmak bu kadar kolay mı? Peşini bırakmayın en ağır cezayı alsın adi herif.
    Çok sağol hocam. Maalesef böyle sorumsuz insanlar yüzünden bir dakika nice hayatlar sönüyor.

    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tutanağı alın. sigortacınıza iletin. yetkili servise verin arabayı yapsınlar. tutanak önemli. tutanak yoksa işiniz yaş
    Tutanak var hocam. Yarın abim işlemleri başlatacak.
  • 09-10-2023, 00:20:24
    #14
    Büyük geçmiş olsun hocam, çok ucuz atlatmışsınız şükür. Hocam aracı nerede yaptıracağınızı siz bilirsiniz tabii ama bence kişi hakkında şikayetçi de olun. Biraz şanslı olmasanız Allah korusun hepiniz ölebilirdiniz o arabanın içinde. Şikayetçi olun ki bi' daha aynı b.ku yemesinler
  • 09-10-2023, 00:24:28
    #15
    Avukata verin değer kaybınıda alın.
  • 09-10-2023, 00:41:37
    #16
    Geçmiş olsun trafikte güven iyice azaldı bu ara
  • 09-10-2023, 00:56:18
    #17
    myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük geçmiş olsun hocam, çok ucuz atlatmışsınız şükür. Hocam aracı nerede yaptıracağınızı siz bilirsiniz tabii ama bence kişi hakkında şikayetçi de olun. Biraz şanslı olmasanız Allah korusun hepiniz ölebilirdiniz o arabanın içinde. Şikayetçi olun ki bi' daha aynı b.ku yemesinler
    Abimle yeğenim vardı içinde. Yeğenim de emniyet kemeri yokmuş.
    Her zaman 100 metre ileri bile gitsem kemer takarım.
    Sanırım abim de şikayetçi olacak.

    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avukata verin değer kaybınıda alın.
    Aynen hocam.

    Egemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun trafikte güven iyice azaldı bu ara
    Sağolun.
    Maalesef sırf bu yüzden ehliyet alamadım. 35 yaşına geldim halen araç kullanamam.
  • 09-10-2023, 01:04:57
    #18
    Kurumsal PLUS
    Çok geçmiş olsun olay mahalinde tutanak tutturduysanız hiç sorun yok.