Büyük bir kaza atlattık
21
●1.402
- 09-10-2023, 00:12:33Çok geçmiş olsun hocam. Cana geleceğine mala gelmiş en azından kimsede bir şey olmaması sevindirici. Koskoca bir ailenin belki de bir gecede yok olmasına sebep olan hayatı bomboş bu tarz rezil insanların en büyük cezayı alması lazım. Senin sorumsuzluğun ve sarhoşluğun yüzünden belki de bir çocuk annesiz - babasız büyüyecek. Bir çocuğu annesiz veya babasız bırakmak bu kadar kolay mı? Peşini bırakmayın en ağır cezayı alsın adi herif.
- 09-10-2023, 00:17:49Kyrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülem_aydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleduzsim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleRecep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleworldofsukru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecanuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecagritr4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAllah razı olsun, hepinize teşekkür ederim.ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok sağol hocam. Maalesef böyle sorumsuz insanlar yüzünden bir dakika nice hayatlar sönüyor.Calibur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tutanak var hocam. Yarın abim işlemleri başlatacak.arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-10-2023, 00:20:24Büyük geçmiş olsun hocam, çok ucuz atlatmışsınız şükür. Hocam aracı nerede yaptıracağınızı siz bilirsiniz tabii ama bence kişi hakkında şikayetçi de olun. Biraz şanslı olmasanız Allah korusun hepiniz ölebilirdiniz o arabanın içinde. Şikayetçi olun ki bi' daha aynı b.ku yemesinler
- 09-10-2023, 00:56:18Abimle yeğenim vardı içinde. Yeğenim de emniyet kemeri yokmuş.myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her zaman 100 metre ileri bile gitsem kemer takarım.
Sanırım abim de şikayetçi olacak.
Aynen hocam.Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun.Egemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef sırf bu yüzden ehliyet alamadım. 35 yaşına geldim halen araç kullanamam. - 09-10-2023, 01:04:57Çok geçmiş olsun olay mahalinde tutanak tutturduysanız hiç sorun yok.