myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük geçmiş olsun hocam, çok ucuz atlatmışsınız şükür. Hocam aracı nerede yaptıracağınızı siz bilirsiniz tabii ama bence kişi hakkında şikayetçi de olun. Biraz şanslı olmasanız Allah korusun hepiniz ölebilirdiniz o arabanın içinde. Şikayetçi olun ki bi' daha aynı b.ku yemesinler
Abimle yeğenim vardı içinde. Yeğenim de emniyet kemeri yokmuş.
Her zaman 100 metre ileri bile gitsem kemer takarım.
Sanırım abim de şikayetçi olacak.

Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avukata verin değer kaybınıda alın.
Aynen hocam.

Egemircey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun trafikte güven iyice azaldı bu ara
Sağolun.
Maalesef sırf bu yüzden ehliyet alamadım. 35 yaşına geldim halen araç kullanamam.