Büyük geçmiş olsun hocam, çok ucuz atlatmışsınız şükür. Hocam aracı nerede yaptıracağınızı siz bilirsiniz tabii ama bence kişi hakkında şikayetçi de olun. Biraz şanslı olmasanız Allah korusun hepiniz ölebilirdiniz o arabanın içinde. Şikayetçi olun ki bi' daha aynı b.ku yemesinler