• 03-10-2023, 23:57:39
    #1
    Tebrikler galatasaray bay bay fernandes
  • 03-10-2023, 23:57:59
    #2
    Bu hakeme rağmen gözlerim yaşardı helal olsun çocuklar
  • 03-10-2023, 23:58:14
    #3
    Benim için maçın adamı lucas ve kerem bir fenerbahçeli olarak galatasarayı gönülden tebrik ediyorum çok hoş bir maçtı
  • 03-10-2023, 23:58:21
    #4
    ahahha harikasınız çocuklarrr
  • 03-10-2023, 23:58:49
    #5
    harikasiniz!!!!!!!!!!!
  • 03-10-2023, 23:59:15
    #6
    Tebrikler
  • 03-10-2023, 23:59:42
    #7
    OasisDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hakeme rağmen gözlerim yaşardı helal olsun çocuklar
    Öncelikle Galatasaray taraftarlarını kutlarım,
    Hakem ne hakemi hocam? alışmışsınız Superlig hakemlerine sanırım.
  • 03-10-2023, 23:59:55
    #8
    Kategori Moderatörü
    Uzun zamandır bu şekilde heyecanlı bir maç izlediğimi hatırlamiyorum kendimi 2008 2010 larda hissettim.
  • 03-10-2023, 23:59:59
    #9
    BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim için maçın adamı lucas ve kerem bir fenerbahçeli olarak galatasarayı gönülden tebrik ediyorum çok hoş bir maçtı
    Sacha boey ^^^^^