BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim için maçın adamı lucas ve kerem bir fenerbahçeli olarak galatasarayı gönülden tebrik ediyorum çok hoş bir maçtı
Sacha boey ^^^^^