OasisDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu hakeme rağmen gözlerim yaşardı helal olsun çocuklar
Öncelikle Galatasaray taraftarlarını kutlarım,
Hakem ne hakemi hocam? alışmışsınız Superlig hakemlerine sanırım.