Selam arkdaşlar,
Çek havayolu şirketi nasıl? Bu şirketi kullanarak aktarmalı olarak roma'ya gitmeti planlıyorum. 170 euro'ya buldum gidiş dönüş . thy'da ise 900 tl .
Bu havayolu hakkındaki düşüncelerini nedir? Giden varsa açıkalarsa süper olur.
Çek havayolu şirketi ile uçan var mı?
4
●468
- 30-05-2009, 16:23:58Üyeliği durduruldu
- 30-05-2009, 16:29:13yorumları boşver uçak düşerse %90 öleceksiniz thy yollarındada aynısı olacak sonucta 2'side Romaya gidiyor
Otur oturduğun yerde (: olm, motoru, 2 kanadı, tekerleri, var mı? var, hostesi, pilotu var mı ? var, ayakta da gitmeyeceğine göre bin gitsin. Sanki satın alacak ya