• 30-05-2009, 16:20:27
    #1
    Selam arkdaşlar,

    Çek havayolu şirketi nasıl? Bu şirketi kullanarak aktarmalı olarak roma'ya gitmeti planlıyorum. 170 euro'ya buldum gidiş dönüş . thy'da ise 900 tl .

    Bu havayolu hakkındaki düşüncelerini nedir? Giden varsa açıkalarsa süper olur.
  • 30-05-2009, 16:23:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    çek havayolları

    Yapılan Yorumlar Pek Olumlu Değil
  • 30-05-2009, 16:29:13
    #3
    yorumları boşver uçak düşerse %90 öleceksiniz thy yollarındada aynısı olacak sonucta 2'side Romaya gidiyor
  • 30-05-2009, 17:12:28
    #4
    ne işin var roma' da mayk Otur oturduğun yerde (: olm, motoru, 2 kanadı, tekerleri, var mı? var, hostesi, pilotu var mı ? var, ayakta da gitmeyeceğine göre bin gitsin. Sanki satın alacak ya
  • 30-05-2009, 17:15:15
    #5
    Gezme tozma fln. Vize işlemleri halledecem en kısa zamanda. Aralarında çok büyük fiyat farkı olunca biraz şüphelendim nerdeysa 4 kat fiyat farkı var thy ile kıyasladıgında.