Selam arkdaşlar,

Çek havayolu şirketi nasıl? Bu şirketi kullanarak aktarmalı olarak roma'ya gitmeti planlıyorum. 170 euro'ya buldum gidiş dönüş . thy'da ise 900 tl .

Bu havayolu hakkındaki düşüncelerini nedir? Giden varsa açıkalarsa süper olur.