• 30-09-2023, 13:42:52
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Getir eskiden mükemmeldi artık söndü :/
  • 30-09-2023, 13:43:36
    #20
    Açıkçası şok olmadım getir son zamanlarda baya kötüleşti müşteri hizmetleri de gram destek vermiyor canlı destekte de sadece hazır mesajlar atılıyor bazen ai ile konuştuğumu düşünüyorum
  • 30-09-2023, 13:47:56
    #21
    Bana da göre de tam tersi. Getir'deki restoranlar yine insaflı. Trendyol'da adam pizzaya 680 TL yazmış %50 indirim yaptık demiş 340'a satıyor.. ORTA BOY PİZZA 340!! O da dandik mahalle arası kurumsal olmayan bir pizzacı.. Bunun gibi yüzlerce komik rakamlar gördüm..
  • 30-09-2023, 14:17:23
    #22
    gücümün yetebileceği 2, 3 kıçı kırık restoranı 'düzgün fiyat ver şunlara' manasına gelen uyarı davasıyla mı açayım? böyle genele yayılmış bir mevzuyu getirin ya da buna karar verebilecek kurumların çözmesi gerekmez mi? göz boyama kampanyalarına ses çıkaran fazla kişi olmadığı için düzeneği hiç bozmuyorlar, illa bir şeylerin rayına oturması için twitter'da 1 2 hafta gündem mi olması lazım
  • 30-09-2023, 17:35:20
    #23
    Getir pahalı
  • 01-10-2023, 00:30:18
    #24
    Bu dünya senin gibilerin hatırına dönüyor hocam