Bana da göre de tam tersi. Getir'deki restoranlar yine insaflı. Trendyol'da adam pizzaya 680 TL yazmış %50 indirim yaptık demiş 340'a satıyor.. ORTA BOY PİZZA 340!! O da dandik mahalle arası kurumsal olmayan bir pizzacı.. Bunun gibi yüzlerce komik rakamlar gördüm..