• 29-09-2023, 11:03:15
    #19
    SociAdwer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, Ülkemizde iPhone serisinden cizah almakta yatırım araçlarından sayılmaktadır.

    Geçmişe baktığımız zaman 15K fiyatlara alınan cihazları 1 yıl kullanıp şuan 25-30K gibi miktarlara satışa çıkarıyorlar

    Parası olan 2-3 adet iPhone 15 alıp köşeye atsa 2-3 ay sonra güzel kar edebilir. Her an her dakika yeni zamlar kapıda olmaya devam edecektir. ( Yatırım tavsiyesi değildir )
    Hocama katılıyorum 11-12-13-14-15 diye gidiyorum senelerdir.
    Her seferinde üzerine cüzi bir miktar ekleyip geçiş yapabiliyorum.
    Ama şu an kafadan 15 almaya çalışsam alamam.

    Sevgiler
  • 29-09-2023, 12:50:19
    #20
    bunlar kafayi yemiş yada gerçekten bilgisizler teknosa hb dolu dolu stok var bugunde teslim ediyorlar neyin showu anlamıyorum
  • 29-09-2023, 13:08:49
    #21
    Çıktığı gibi aldım.

    Masaya koyuyorum, üstüne bmw anahtarı, cüzdan, sigara, paçalar kısa, elimde nargile hemen atlıyorlar üstüme.
  • 29-09-2023, 13:17:22
    #22
    Telefon ihtiyactır,

    Almış olduğum telefonu ederi 1.200$ tekamül ediyordu. Şuanda ikinci eli aynı fiyata tekamül ediyor. Kullandığımda cabası.
  • 29-09-2023, 17:00:15
    #23
    md_
    Üyeliği durduruldu
    ''14 pro max kullanıyom ama siz almayın gereksiz'' bu başlıktaki amaç ne benim yaptığımı değil dediğimi yapın mı
  • 29-09-2023, 18:04:38
    #24
    Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asgari ücret altında maaş alıp 14 pro max alan tanıdıklarım var. Daha borcunu ödüyorlar. Garip…
    Kuyrukta ki çoğu insan @ismailgokcek; hocamın da dediği ve düşündüğü gibi ticaret amaçlı orada, ancak sizin dediğiniz de bir gerçek.. Şayet onları anlıyorum, ancak zannedersem psikolojik.
  • 29-09-2023, 18:10:45
    #25
    Şu anda 11 bütün herşeye yetebilecek güçte.
    İphone lüks değil yerine göre ihtiyaçtır.
    Ama gidip kredi çekip, gösteriş için veya 2 fotograf için iphone alan insanında akıl sağlığı beni düşündürür.
  • 29-09-2023, 18:47:32
    #26
    Sabah gördüm bu haberi geceden beklemeye başlamışlar herkes para yok diyor da alan alıyor bi şekilde.
  • 29-09-2023, 18:55:57
    #27
    Bekleyenlerin tiplerine bakarsak çoğunluğu zaten telefon al-sat işi yapanlar. Şimdi Pelinsu ve Berkecan'lar, onlardan %25 pahalısına alacak zaten.