Asgari ücret altında maaş alıp 14 pro max alan tanıdıklarım var. Daha borcunu ödüyorlar. Garip
Kuyrukta ki çoğu insan
@ismailgokcek; hocamın da dediği ve düşündüğü gibi ticaret amaçlı orada, ancak sizin dediğiniz de bir gerçek.. Şayet onları anlıyorum, ancak zannedersem psikolojik.