Merhabalar, Ülkemizde iPhone serisinden cizah almakta yatırım araçlarından sayılmaktadır.
Geçmişe baktığımız zaman 15K fiyatlara alınan cihazları 1 yıl kullanıp şuan 25-30K gibi miktarlara satışa çıkarıyorlar
Parası olan 2-3 adet iPhone 15 alıp köşeye atsa 2-3 ay sonra güzel kar edebilir. Her an her dakika yeni zamlar kapıda olmaya devam edecektir. ( Yatırım tavsiyesi değildir )
Hocama katılıyorum 11-12-13-14-15 diye gidiyorum senelerdir.
Her seferinde üzerine cüzi bir miktar ekleyip geçiş yapabiliyorum.
Ama şu an kafadan 15 almaya çalışsam alamam.
Sevgiler