Serhat haklı,
Pozitif ayrımcılık kimseye yapılmamalı. Kadın-erkek eşitliğini savunan birisiyim..
Merhaba konusu direk hizmet tanıtımı şeklinde.. Onurlu mücadelende dik duruşun için tebrik ederim Serhat.
Merhaba Esma, R10 Kurallarını Unutma
33
●3.848
- 29-09-2023, 00:06:22