Bence İkinizde Haklısınız Ben Haksızım. Mod arkadaşlar ilgilensin lütfen.

Burası R10 Kurallara Uymayanı Affetmezler.

Ayrıca Pozitif Ayrımcılık'ın Burada işleyeceğini de düşünmüyorum.

Saygılar.