Serhat haklı,
Pozitif ayrımcılık kimseye yapılmamalı. Kadın-erkek eşitliğini savunan birisiyim..

Merhaba konusu direk hizmet tanıtımı şeklinde.. Onurlu mücadelende dik duruşun için tebrik ederim Serhat.