• 29-09-2023, 00:06:22
    #28
    Serhat haklı,
    Pozitif ayrımcılık kimseye yapılmamalı. Kadın-erkek eşitliğini savunan birisiyim..

    Merhaba konusu direk hizmet tanıtımı şeklinde.. Onurlu mücadelende dik duruşun için tebrik ederim Serhat.
  • 29-09-2023, 00:08:12
    #29
    Abla kendini tanıtmış ben bir problem göremiyorum veya anlamadım
  • 29-09-2023, 01:00:32
    #30
    Erkek haklı bence.
  • 29-09-2023, 01:07:05
    #31
    Bence İkinizde Haklısınız Ben Haksızım. Mod arkadaşlar ilgilensin lütfen.

    Burası R10 Kurallara Uymayanı Affetmezler.

    Ayrıca Pozitif Ayrımcılık'ın Burada işleyeceğini de düşünmüyorum.

    Saygılar.
  • 29-09-2023, 11:25:08
    #32
    Eyvallah haklısın hocam
  • 29-09-2023, 15:47:53
    #33
    Mevzu nedir?
  • 29-09-2023, 17:27:19
    #34
    O değil de "Esma" daha (Merhaba ben Esma) demeden kendisini tanıtmış gibi oldu. Beleş reklam haha! Ne işe yarayacak ise artık.