• 29-05-2009, 08:32:17
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar şuan saat sabah 8:30 ve hiçbir yoğunluk olmamasına rağmen yurtdışı kaynaklı sitelerde aşırı bir yavaşlık var ve çoğu site zamanaışımı hatası veriyor. Türkiye'deki sitelerde hiçbir sorun yok, gayet hızlı bağlanıyor. Modemi 3 defa resetledim, bilgisayarı yeniden başlattım durum yine aynı
    Sizde de aynı sorun var mı acaba ?
  • 29-05-2009, 08:40:55
    #2
    sabah çok erken saatlerde bir yavaşlık vardı ama şuan normal, yurtdışı lokasyonlu sitelerede girebiliyorum.