Arkadaşlar şuan saat sabah 8:30 ve hiçbir yoğunluk olmamasına rağmen yurtdışı kaynaklı sitelerde aşırı bir yavaşlık var ve çoğu site zamanaışımı hatası veriyor. Türkiye'deki sitelerde hiçbir sorun yok, gayet hızlı bağlanıyor. Modemi 3 defa resetledim, bilgisayarı yeniden başlattım durum yine aynı
Sizde de aynı sorun var mı acaba ?