• 29-05-2009, 08:06:29
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sakın ama sakın yapmayın arkadaşlar. Eğlenceli gibi görünüyor fakat çok fazla ölüm riski var.
    Biz bunun biraz daha değişiğini yapıyorduk mahallede. Derin derin nefes alıyorduk sonra nefesimizi tutuyorduk, birisi kalbine baskı yapıyordu kalbin duruyordu, bayılıyordun. 4-5 sn. sonra kalkıyorsun felan bişey hatırlamıyorsun ne olduğuna dair. Yerde bir titreme felan oluyor insan yusufluyor.

    Boşverin, insan canı bu kadar ucuz değil ..!
  • 29-05-2009, 08:31:09
    #38
    tuhaf
  • 29-05-2009, 08:55:24
    #39
    tabiki tahlikelidir nefessiz kalıyosun sunuçta
  • 29-05-2009, 08:58:08
    #40
    kedidir kedi...
  • 29-05-2009, 09:35:12
    #41
    Zararı nedir diye merak ediyorsunuzda yapınca size ne kazandırıyo bu hareket bende onu merak ediyorum.
  • 29-05-2009, 13:20:34
    #42
    Amaç ne ki burda ki? Canla şaka yapılmaz...
  • 29-05-2009, 13:22:43
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Kitlersinn ondan sonra al başına bela , otur iç alkol al , hatta gel beraber içelim boşver o tür şeyleri
  • 29-05-2009, 13:43:11
    #44
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Biz bunu arkadaşlarla çok yaptık ve hiçbirşey omadı. Sadece 1-2 ssaniyelik bir bayıltı o kadar . Ama uyandığınızda sizi gülme krizi tutabiliyor bazen.
  • 29-05-2009, 14:03:51
    #45
    yorumlara bak çay demle $