Sakın ama sakın yapmayın arkadaşlar. Eğlenceli gibi görünüyor fakat çok fazla ölüm riski var.
Biz bunun biraz daha değişiğini yapıyorduk mahallede. Derin derin nefes alıyorduk sonra nefesimizi tutuyorduk, birisi kalbine baskı yapıyordu kalbin duruyordu, bayılıyordun. 4-5 sn. sonra kalkıyorsun felan bişey hatırlamıyorsun ne olduğuna dair. Yerde bir titreme felan oluyor insan yusufluyor.
Boşverin, insan canı bu kadar ucuz değil ..!
Kısa sürelik kendinden geçme olayı
53
●2.449
- 29-05-2009, 09:35:12Zararı nedir diye merak ediyorsunuzda yapınca size ne kazandırıyo bu hareket bende onu merak ediyorum.