Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sakın ama sakın yapmayın arkadaşlar. Eğlenceli gibi görünüyor fakat çok fazla ölüm riski var.
Biz bunun biraz daha değişiğini yapıyorduk mahallede. Derin derin nefes alıyorduk sonra nefesimizi tutuyorduk, birisi kalbine baskı yapıyordu kalbin duruyordu, bayılıyordun. 4-5 sn. sonra kalkıyorsun felan bişey hatırlamıyorsun ne olduğuna dair. Yerde bir titreme felan oluyor insan yusufluyor.
Boşverin, insan canı bu kadar ucuz değil ..!