Logisoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sıfır Plaka bile takılmamış araca taktım 😨
11
●856
- 20-09-2023, 01:41:29Master istanbul aracıydı. 1 yıldır aldığım arkadaş kullanıyormuş ama evveliyatını bilmiyorum. (:
- 20-09-2023, 01:42:10Üyeliği durdurulduHiç yabancı gelmiyor ben silivri tarafında yaptım uzun bir süreTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2023, 01:46:51Plastik aksamlar Türkiye'de bir süredir ısıtma yöntemiyle toplanıyor. Param parça olmuş ön tamponu bile ısıyla topluyorlar. Bayi burada bir risk alarak ya ısıtarak yaptıracak ya da sıfır takacak. Isıtırsa yağ değişiminde sanayideki usta bile anlayacaktır. Müdür sesini çıkarmamış bekçi de tutanak tutup başından salmış. Bence olay sizi aşıyor doğrudan müşteriye bakıyor artıkTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saçma sapan bir plastiğe serviste min. 5k yazarlar. Bazen şaşırtıyorlar dışarıya göre oldukça uygun bir fiyat gelebiliyor ama genellikle servis demek 2x ücret demek. Kanımca sizlik bir durum çıkmayacak gibi.
