• 20-09-2023, 01:22:42
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Selamlar dostlar,
    Boş duranı Allah sevmez deyip, işlerin durgun oldugu zamanlarda çorbamız kaynasın dediğimiz hem gezip dolaşalım hem ekmeğimize bakalım diye bir oto kurtarıcı aldım. Allah bereket versin kazancı da güzel.
    Bugün Mercedes bayisinin servisinden Mercedes s350 aldım Gebzeye gitti. Allahtan aracı bıraktığım serviste kontağı kapatmadan araç yükledi yine aynı yere döndüm. Tam yanaşıyorken Kurtarıcımın sol arka köşeyi sıfır plakasız taptaze sprintera taktım.
    Tutanak tuttu bekçi. Allahtan far çamurlukta bişey yok Lakin sprinterın sağ ön köşede iki adet 2 - 3 cm tampon köşesinde yırtık ve sağ tırnaklarından çıktı (:
    Şimdi bu plakasız araca hasar kaydı yansır mı? Yoksa firma elemenları tampon oturturup tampon boyama mı yapar?
    Başına buna benzer bişey gelen oldu mu?

    https://i.hizliresim.com/m1wi0zw.jpg

    Bu da nafizane cafcaflı Full Pioneer tesisatlı kendi aracım. 😁
    https://i.hizliresim.com/bytbh8l.jpg
  • 20-09-2023, 01:23:20
    #2
    • caangoktuurk
    caangoktuurk bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-09-2023, 01:25:29
    #3
    sizin kurtarıcı da gayış gibi maşallah
  • 20-09-2023, 01:28:20
    #4
    Geçmiş olsun hocam. Muhtemelen bir şey olmaz.
  • 20-09-2023, 01:32:14
    #5
    Geçmiş olsun , ön tampon yerinden çıkmış gibi önceden mi öyleydi
  • 20-09-2023, 01:33:59
    #6
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    m_aydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun , ön tampon yerinden çıkmış gibi önceden mi öyleydi
    Hocam ben taktım
    Ses gelince indim baktım tampon kastıgı için yerinden çıkmış 4 tırnağından biri kırılmış ama far çamurluk vs sorun yok. İki adet 2 3 cm yırtıgı vardı. Yani sıfır araç. Bayinin bahçesinde. Yanaşırken taktım.
    Kör noktaya denk geldi.
  • 20-09-2023, 01:35:14
    #7
    Tahsin bey öncelikle hayırlı olsun ve geçmiş olsun

    Bu tarz durumlarda iş servisin ahlakıyla doğrudan etkili. Boyayıp doğrultup 0 olarak iteklemeye çalışan firma çok. Bu tarz durumlardan genellikle fabrikanın haberi olmuyor bayiler yapıyor. Örnek:


    https://www.youtube.com/watch?v=hJPogVJJ_oQ


    Genel olarak konuşacak olursak bu tarz durumlarda servis dürüstse tutanağı işlerler. Araç plakası yok ama motor no üzerine kayıt altına alıyorlar. Gördüğüm kadarıyla araçta plastik aksam hasar almış pek önemli değil ancak 0 alacak biri üzerindeki tozdan bile nem kapabilir. Tahminime göre bayi bu parçayı sıfırı ile değiştirir ve hiçbir kayıt tutmaz: plastik aksam önemli değil der ve geçer. Ancak aracı alan kişi bir şekilde anlarsa baya problem yaratır. İkinci el araçlarda bile plastik aksamların boya çıkmasını sorun haline getirip fiyattan düşmeye çalışıyorlar: biliyorsunuz.
  • 20-09-2023, 01:37:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam , 2015 yılından beri aktif olarak çekici işi yapmaktaydım geçtiğimiz 5 ay öncesine kadar , master2 tanıdık geldi bu arada
    benzer durumu bir şofor arkadaşımız yaşadı izmir west mercedes servisine araç götürdü , götürdüğü araç e250 , kancayı direksiyon kutusuna bağlamış rot başını yamultmuş tabi haliyle servisin bekçisi rapor tutmuş , rot başı değişebilen bir parça olmasına rağmen komple direksiyon kutusu aldırdılar araca , 2018 yılında 35k , öyle düşünün.
  • 20-09-2023, 01:39:51
    #9
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    caangoktuurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahsin bey öncelikle hayırlı olsun ve geçmiş olsun

    Bu tarz durumlarda iş servisin ahlakıyla doğrudan etkili. Boyayıp doğrultup 0 olarak iteklemeye çalışan firma çok. Bu tarz durumlardan genellikle fabrikanın haberi olmuyor bayiler yapıyor. Örnek:


    https://www.youtube.com/watch?v=hJPogVJJ_oQ


    Genel olarak konuşacak olursak bu tarz durumlarda servis dürüstse tutanağı işlerler. Araç plakası yok ama motor no üzerine kayıt altına alıyorlar. Gördüğüm kadarıyla araçta plastik aksam hasar almış pek önemli değil ancak 0 alacak biri üzerindeki tozdan bile nem kapabilir. Tahminime göre bayi bu parçayı sıfırı ile değiştirir ve hiçbir kayıt tutmaz: plastik aksam önemli değil der ve geçer. Ancak aracı alan kişi bir şekilde anlarsa baya problem yaratır. İkinci el araçlarda bile plastik aksamların boya çıkmasını sorun haline getirip fiyattan düşmeye çalışıyorlar: biliyorsunuz.
    Siğorta var lakin kaporta far veya mekanik sorunsuz sadece 4 tırnaktan 1i kırıldı. İki adet kılcal yırtık var.
    Müdürü aradılar pek önemsemedi. Tampon ise plastik tamiri var dediler. Tampon Kaput çamurluk ta sorun olsa kaza raporu tutarlardı ama şuan bekçi olay tutanak tutuldu sadece