Selamlar dostlar,
Boş duranı Allah sevmez deyip, işlerin durgun oldugu zamanlarda çorbamız kaynasın dediğimiz hem gezip dolaşalım hem ekmeğimize bakalım diye bir oto kurtarıcı aldım. Allah bereket versin kazancı da güzel.
Bugün Mercedes bayisinin servisinden Mercedes s350 aldım Gebzeye gitti. Allahtan aracı bıraktığım serviste kontağı kapatmadan araç yükledi yine aynı yere döndüm. Tam yanaşıyorken Kurtarıcımın sol arka köşeyi sıfır plakasız taptaze sprintera taktım.
Tutanak tuttu bekçi. Allahtan far çamurlukta bişey yok Lakin sprinterın sağ ön köşede iki adet 2 - 3 cm tampon köşesinde yırtık ve sağ tırnaklarından çıktı (:
Şimdi bu plakasız araca hasar kaydı yansır mı? Yoksa firma elemenları tampon oturturup tampon boyama mı yapar?
Başına buna benzer bişey gelen oldu mu?
https://i.hizliresim.com/m1wi0zw.jpg
Bu da nafizane cafcaflı Full Pioneer tesisatlı kendi aracım. 😁
https://i.hizliresim.com/bytbh8l.jpg