Siğorta var lakin kaporta far veya mekanik sorunsuz sadece 4 tırnaktan 1i kırıldı. İki adet kılcal yırtık var.
Müdürü aradılar pek önemsemedi. Tampon ise plastik tamiri var dediler. Tampon Kaput çamurluk ta sorun olsa kaza raporu tutarlardı ama şuan bekçi olay tutanak tutuldu sadece
Plastik aksamlar Türkiye'de bir süredir ısıtma yöntemiyle toplanıyor. Param parça olmuş ön tamponu bile ısıyla topluyorlar. Bayi burada bir risk alarak ya ısıtarak yaptıracak ya da sıfır takacak. Isıtırsa yağ değişiminde sanayideki usta bile anlayacaktır. Müdür sesini çıkarmamış bekçi de tutanak tutup başından salmış. Bence olay sizi aşıyor doğrudan müşteriye bakıyor artık

Saçma sapan bir plastiğe serviste min. 5k yazarlar. Bazen şaşırtıyorlar dışarıya göre oldukça uygun bir fiyat gelebiliyor ama genellikle servis demek 2x ücret demek. Kanımca sizlik bir durum çıkmayacak gibi.