• 19-09-2023, 14:01:25
    #55
    yazdım yazdım sildim.
    geçmiş olsun kardeşim......
  • 19-09-2023, 14:38:28
    #56
    Çok geçmiş olsun, anlattıklarınızla empati yapmaya çocuklarınızla kendi kız çocuğumu yerine koyuyorum insan kafayı yer herhalde çok üzüldüm. Çocuklarınız ve eşiniz için profesyonel destek almanız da fayda var. Yaptıklarınızı yapacaklarınızı bir süre aile içerisinde paylaşmayın, mümkünse eşinizi çocuklarınızı farklı bir şehre gönderin bence, şu süreçte eminim "yine gelirler mi" psikolojisinde olacaklardır.
  • 19-09-2023, 14:54:15
    #57
    zor okudum üzüldüm, R10 da plakası var ise, trend yapacak çok kişi var, maddiyat gerekirse bu işlem için ona da sponsor olabilirim. Çok üzüldüm.
  • 19-09-2023, 14:54:40
    #58
    burada trafik polisi varsa plakadan ismini de bulabilir
  • 19-09-2023, 15:13:26
    #59
    Çok geçmiş olsun hocam, burada hocalarım var ama bende cimere şikayet olsun sosyal medyada paylaşım olsun elimden geleni yapmak isterim yapılacak birşey olursa etiketlemeniz yeterli.
  • 19-09-2023, 15:14:26
    #60
    geçmiş olsun hocam çok üzücü bir olay sana sabırlar dilerim inşallah yaptıklarının karşılığını alırlar
  • 19-09-2023, 15:15:33
    #61
    Benim eşime anneme babama kardeşime çocuklarıma böyle bir şey yapsaydı mesleğine bakmadan o adamı öldürür cesedini 7 parçaya bölerdim ama siz yapmayın çocuklarınızı düşünün babasız 20 yıl geçirmesinler
    • yunusemrekula
    • Selist
    yunusemrekula ve Selist bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 19-09-2023, 15:37:18
    #62
    Danışman
    Merhabalar.

    Öncelikle çok geçmiş olsun. Yapılması gerekenleri yapmışsınız. Çevreden kamera kayıtlarını
    toplayabilirsiniz. Bunun dışında hukuk kuralları içinde bir öneride maalesef bulunamayacağım.
    Umarım sorumlular yaptıklarının cezasını en ağır şekilde görür.
  • 19-09-2023, 15:42:22
    #63
    Geçmiş olsun hocam. ne yazsam bilemedim yoksa denecek çok şey var.