Merhabalar.
Öncelikle çok geçmiş olsun. Yapılması gerekenleri yapmışsınız. Çevreden kamera kayıtlarını
toplayabilirsiniz. Bunun dışında hukuk kuralları içinde bir öneride maalesef bulunamayacağım.
Umarım sorumlular yaptıklarının cezasını en ağır şekilde görür.