Çok geçmiş olsun, anlattıklarınızla empati yapmaya çocuklarınızla kendi kız çocuğumu yerine koyuyorum insan kafayı yer herhalde çok üzüldüm. Çocuklarınız ve eşiniz için profesyonel destek almanız da fayda var. Yaptıklarınızı yapacaklarınızı bir süre aile içerisinde paylaşmayın, mümkünse eşinizi çocuklarınızı farklı bir şehre gönderin bence, şu süreçte eminim "yine gelirler mi" psikolojisinde olacaklardır.