Şimdi gidip vursan bize terörist polise şehit derler.
Ekleme yapma gereksinimde bulundum.
Devletim için birçok şeyi feda edebilecek kişiyim. Şimdi birisi kafasında bir şey kurmasın.
Devletin gücünü arkasına alıp, ben kralım diyen zihniyet özellikle siyasilerde bu çok olur.
Bu ülkede kanun var nizam var. Öyle gelip de kimse kafasına göre davranamaz.
Bunların yaptığı hareketler tamamen devlet otoritesine zarar vermektedir.
Bu zihniyeti tek tek seçip güzel bir sopalamak gerekiyor.
Çok Üzgünüm...Avukat varsa yardımcı olabilirmi...
90
●9.058
- 19-09-2023, 11:05:27
- 19-09-2023, 11:15:15Savcılığa olay hakkında suç duyurusunda bulunmadiniz mi? Önce suç duyurusunda bulunun en acilinden ifade verin onlarda versin sonrasını avukatla devam ettirirsiniz
Çok geçmiş olsun
- 19-09-2023, 11:18:01karakola gittik darp raporu alıp.. biz savcılığa ileteceğiz dedilerfikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2023, 11:48:12Geçmiş olsun hocam . Darp raporu , psikolojik durumuna ilişkin rapor ve varsa olaya ait görüntü , şahitler ile birlikte savcılığıa siz gidin müracat savcısı var onunla görüşün siz üstüne düşmesseniz sallarlar bu olayı.yunusemrekula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sosyal medya dan özellikle twitterdan eşinizin hesabı üzerinden olayı paylaşın varsa görüntü resim vs bizler de destek olalım büyük etki yapıyor olayda.
İyi bir ceza alsın ki yüreğiniz bir nebze savusun yoksa gece uyku uyutmaz size. - 19-09-2023, 11:50:55o zaman savcılığa iletmişlerdir diye düşünüyorum.yunusemrekula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz civar noktalardaki kameralardan ekstra görüntü talep edin vermeseler bile izleyin sizde olanları ve görüntüleri kaydetmelerini rica edin.
şuan için siz sadece delil toplamaya odaklanın lütfen. - 19-09-2023, 12:06:25çok üzüldüm abi okurken duygulandım vallahi, eğer darp raporunu ve olayı twitterda paylaşırsan yüksek ses getireceğini düşünüyorum tekrar konu açarak arkadaşlardan yarım istersen rt'de atacaklarına inanıyorum.yunusemrekula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle