karakola gittik darp raporu alıp.. biz savcılığa ileteceğiz dediler
o zaman savcılığa iletmişlerdir diye düşünüyorum.
siz civar noktalardaki kameralardan ekstra görüntü talep edin vermeseler bile izleyin sizde olanları ve görüntüleri kaydetmelerini rica edin.
şuan için siz sadece delil toplamaya odaklanın lütfen.