karakola gittik darp raporu alıp.. biz savcılığa ileteceğiz dediler
Geçmiş olsun hocam . Darp raporu , psikolojik durumuna ilişkin rapor ve varsa olaya ait görüntü , şahitler ile birlikte savcılığıa siz gidin müracat savcısı var onunla görüşün siz üstüne düşmesseniz sallarlar bu olayı.
Sosyal medya dan özellikle twitterdan eşinizin hesabı üzerinden olayı paylaşın varsa görüntü resim vs bizler de destek olalım büyük etki yapıyor olayda.
İyi bir ceza alsın ki yüreğiniz bir nebze savusun yoksa gece uyku uyutmaz size.