Çok Üzgünüm...Avukat varsa yardımcı olabilirmi...
90
●9.058
- 19-09-2023, 10:16:44Merhabalar,
Öncelikle çok büyük geçmiş olsun. Bir polis çocuğu olarak okurken saldırganın polis olmasından dolayı utandım.
Bende evliyim ve 2 çocuğum var. Rabbim göstermesin ama üzücü bir durum.
İl olarak hangi ildesiniz bilmiyorum, polis kıyafetini giymiş ama şerefini taşıyamamış, insan olmayan kişi için size yardımcı olabilirim. - 19-09-2023, 10:16:55malesef olay çok geçilen bir kavşakta olmasına rağmen mobeseler daha takılmamış...Aetheria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
plakası var elimizde sadece..LisansPazarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
malesef olay çok geçilen bir kavşakta olmasına rağmen mobeseler daha takılmamış...Calibur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun.. İnşallah...nivova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne hallere kaldık...tasarim1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tek çekincem o zaten.. kızlarımı babasız bırakmamak için hiçbişey yapamıyorum...Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-09-2023, 10:19:10Çok üzüdü, geçmiş olsun
yunusemrekula bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 19-09-2023, 10:19:48Selam olsun,
Hocam bu işlerde öfkeli olursan ilave zararlar görürsün.
Sana tavsiyem aklıselim hareket etmen
İlin muhalefet partilerine git olayı anlat, emin ol her kırumda bağlantıları var, nuhalif kanalları ara ve durumu anlat ortalığı ayağa kaldır. Kimse arkasında durmaz kadınlara saldıran birinin.
Maalesef artık adaleti kişi kendi sağlamak dırumunda kalıyor.
Adalet hukuk tarafında sonuç almak zor. - 19-09-2023, 10:20:03Geçmiş olsun fakat
'dan sonrasını okumaya gerek yok.Alıntı
Pompalı ile sıkmadıklarına şükredin.
Bu devirde araçtan inip laf dalaşına girecek kadar canım değersiz değil.
