• 19-09-2023, 10:16:16
    #10
    geçmiş olsun
  • 19-09-2023, 10:16:40
    #11
    Kişisel Rütbe
    Okurken çıldırdım sizi düşünemiyorum
  • 19-09-2023, 10:16:44
    #12
    Kurumsal PLUS
    Merhabalar,

    Öncelikle çok büyük geçmiş olsun. Bir polis çocuğu olarak okurken saldırganın polis olmasından dolayı utandım.

    Bende evliyim ve 2 çocuğum var. Rabbim göstermesin ama üzücü bir durum.

    İl olarak hangi ildesiniz bilmiyorum, polis kıyafetini giymiş ama şerefini taşıyamamış, insan olmayan kişi için size yardımcı olabilirim.
  • 19-09-2023, 10:16:55
    #13
    Aetheria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok üzüldüm abi umarım yaşadıklarınızı dindiricek bir ceza ile karşı karşıya kalır, bu durumu kanıtlayacak herhangi bir kamera kaydıda varsa çok ağır cezalara çarptırılabilir malum ülkemizdeki polislere kamera benzeri birşey takmıyorlar, tekrardan çok geçmiş olsun.
    malesef olay çok geçilen bir kavşakta olmasına rağmen mobeseler daha takılmamış...

    LisansPazarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana polisin adını ve soyadını verebilir misin PM üzerinden.
    Direkt emniyet genel müdürlüğüne iletelim.
    plakası var elimizde sadece..

    Calibur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam görüntüler varsa Twitter’da paylaşmanızı öneririm veya olayı anlatmanızı. Yüksek etkileşim gördüğü zaman en ağır cezayı alıyor karşı taraf böyle durumlarda.
    malesef olay çok geçilen bir kavşakta olmasına rağmen mobeseler daha takılmamış...

    nivova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Umarım en kısa sürede olması gereken olur ve adalet yerini bulur diye temenni ve geçmiş olsun dileklerim dışında maalesef bir şey yapamıyorum umarım yardımcı olabilecek birisi çıkar forumdan.
    Allah razı olsun.. İnşallah...

    tasarim1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam.biz lisedeyken ne kadar işe yaramaz tip varsa ya bekçi oldu yada polis normaldir bu tür olaylar
    ne hallere kaldık...

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazıp yazıp sildim defalarca çok geçmiş olsun hocam öfkeyle hareket edip sakın aileni sensiz bırakma
    tek çekincem o zaten.. kızlarımı babasız bırakmamak için hiçbişey yapamıyorum...
  • 19-09-2023, 10:18:21
    #14
    Hocam imzanızdan Antalya'da olduğunuzu anlıyorum, iletişime geçerseniz bir iki avukat numarası verebilirim, bütçe durumunuza göre onlardan biri ile anlaşabilirsiniz.
  • 19-09-2023, 10:19:10
    #15
    Çok üzüdü, geçmiş olsun
    • yunusemrekula
    yunusemrekula bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-09-2023, 10:19:48
    #16
    Selam olsun,

    Hocam bu işlerde öfkeli olursan ilave zararlar görürsün.
    Sana tavsiyem aklıselim hareket etmen

    İlin muhalefet partilerine git olayı anlat, emin ol her kırumda bağlantıları var, nuhalif kanalları ara ve durumu anlat ortalığı ayağa kaldır. Kimse arkasında durmaz kadınlara saldıran birinin.

    Maalesef artık adaleti kişi kendi sağlamak dırumunda kalıyor.
    Adalet hukuk tarafında sonuç almak zor.
  • 19-09-2023, 10:19:53
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Araçta kamera var mıydı?
    Yoksa olayın olduğu bölgeden dükkanlardan kamera kayıtlarını toplayın.
    Ne kadar darp raporu da olsa, delil olmadığında işten sıyrılabilirler.
    Sonra bana bir şey olmaz diyen o polis nasıl açığa alınıyor izleyebilirsiniz.
  • 19-09-2023, 10:20:03
    #18
    Geçmiş olsun fakat

    Alıntı
    sonra baldız arabadan inip siz kimin annesine küfür ediyorsunuz diyince
    'dan sonrasını okumaya gerek yok.
    Pompalı ile sıkmadıklarına şükredin.


    Bu devirde araçtan inip laf dalaşına girecek kadar canım değersiz değil.