Merhabalar,
Öncelikle çok büyük geçmiş olsun. Bir polis çocuğu olarak okurken saldırganın polis olmasından dolayı utandım.
Bende evliyim ve 2 çocuğum var. Rabbim göstermesin ama üzücü bir durum.
İl olarak hangi ildesiniz bilmiyorum, polis kıyafetini giymiş ama şerefini taşıyamamış, insan olmayan kişi için size yardımcı olabilirim.