Dün akşam rüyamda çok güzel bir arabaya binmiştim .. Merak ettim ..
r10 da kim hangi arabaya sahip .. O arabayı reklam gelirleri ilemi aldı ?
Nasıl kazandı .. Merak ettim ..
Lüks arabalara binenler varmı acaba :S
Benim Hangi Arabay Sahip olduğumu soruyorsanız hemen söyleyim ..
Arabanın 4 tekerlek
ben henüz 1 tekerliğine sahibim
ama olsun ilerde oda olur.. şimdilik abimin arabasını kullanıyorum ..
Tabi eğliyet te yok trafik te bi sefer yakalandık
Yakalayanda kuzenim çıktı yırtık

Asıl işimle aldım arabayı ve en yakın zamanda değiştiricem..

