• 28-05-2009, 11:06:10
    #1
    Merhaba Arkadaşlar..

    Dün akşam rüyamda çok güzel bir arabaya binmiştim .. Merak ettim ..

    r10 da kim hangi arabaya sahip .. O arabayı reklam gelirleri ilemi aldı ?
    Nasıl kazandı .. Merak ettim ..

    Lüks arabalara binenler varmı acaba :S

    Benim Hangi Arabay Sahip olduğumu soruyorsanız hemen söyleyim ..


    Arabanın 4 tekerlek ben henüz 1 tekerliğine sahibim ama olsun ilerde oda olur.. şimdilik abimin arabasını kullanıyorum .. Tabi eğliyet te yok trafik te bi sefer yakalandık Yakalayanda kuzenim çıktı yırtık
  • 28-05-2009, 11:52:07
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gezecek araba olsunda ferrariiymiş şahinmiş farketmiyor aslında
  • 28-05-2009, 12:33:13
    #3
    Buda benim otobüs İETT

    Haftanın 6 günü bununla gidip geliyorum
  • 28-05-2009, 12:40:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kaykayım var arabam yok idare ediyoruz allaha şükür
  • 28-05-2009, 12:41:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Renault ( Broadway ) bize yetiyor
  • 28-05-2009, 13:03:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Renault 19 var onunda bu ile alakası yok Asıl işimle aldım arabayı ve en yakın zamanda değiştiricem..
  • 28-05-2009, 13:10:55
    #7


    bende devamlı gokart'a binerim
  • 28-05-2009, 13:15:46
    #8
    Ben ya metro kullanıyorum ya da bunu

  • 28-05-2009, 19:22:33
    #9
    @Pasaj benimkinle aynı ama benimki senınkını döver daha yüksek model

    [media]http://img.donanimhaber.com/image.aspx/upfiles/604710/9BA22EDBF29F403C82288949FE8A3075.jpg[/media]