Merhaba Arkadaşlar..

Dün akşam rüyamda çok güzel bir arabaya binmiştim .. Merak ettim ..

r10 da kim hangi arabaya sahip .. O arabayı reklam gelirleri ilemi aldı ?
Nasıl kazandı .. Merak ettim ..

Lüks arabalara binenler varmı acaba :S

Benim Hangi Arabay Sahip olduğumu soruyorsanız hemen söyleyim ..


Arabanın 4 tekerlek ben henüz 1 tekerliğine sahibim ama olsun ilerde oda olur.. şimdilik abimin arabasını kullanıyorum .. Tabi eğliyet te yok trafik te bi sefer yakalandık Yakalayanda kuzenim çıktı yırtık