Merhaba Arkadaşlar..
Dün akşam rüyamda çok güzel bir arabaya binmiştim .. Merak ettim ..
r10 da kim hangi arabaya sahip .. O arabayı reklam gelirleri ilemi aldı ?
Nasıl kazandı .. Merak ettim ..
Lüks arabalara binenler varmı acaba :S
Benim Hangi Arabay Sahip olduğumu soruyorsanız hemen söyleyim ..
Arabanın 4 tekerlek

ben henüz 1 tekerliğine sahibim

ama olsun ilerde oda olur.. şimdilik abimin arabasını kullanıyorum ..

Tabi eğliyet te yok trafik te bi sefer yakalandık

Yakalayanda kuzenim çıktı yırtık