• 15-09-2023, 00:42:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Eee….. tatiller bitti insanlar evinde döndü. Ve dönüyorlar. E tabi hali hazırda kışın evden çıkan olmaz : ) ve hepsi PC başında olur.

    satış artar alış artar = işler artar

    Haliyle R10 aktifleşir daha çook aktifleşir.

    çünkü ben kışın olan aktifliği yazın göremiyorum, bence hem fikir oluruz.

    Herkese bol hayırlı satışlar iyi geceler….
  • 15-09-2023, 00:43:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İyi geceler. İyi satışlar.
  • 15-09-2023, 00:43:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi geceler. İyi satışlar.
    İyi geceler, kaptan : )
  • 15-09-2023, 00:44:01
    #4
    Bir durgunluk söz konusuydu açıkçası. İnsanların öncelikleri bu dönemlerde daha içe dönük oluyor. İç piyasalardaki hareketliliğin korunması gerek. Herkese hayırlı işler
  • 15-09-2023, 00:44:18
    #5
    ✅ Dijital Reklam Ajansı
    Yooo



    Hayırlı geceler dilerim
  • 15-09-2023, 00:44:32
    #6
    Bende tam tersi Nedense bende okulların açılması, üniversiteye gideceklerin koşuşturması vardır diye yorumladım.
  • 15-09-2023, 00:44:56
    #7
    Sektöre göre değişir ama nedense bende yazın daha çok iş oluyor
  • 15-09-2023, 00:45:22
    #8
    Üyeliği durduruldu
    umutkosse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir durgunluk söz konusuydu açıkçası. İnsanların öncelikleri bu dönemlerde daha içe dönük oluyor. İç piyasalardaki hareketliliğin korunması gerek. Herkese hayırlı işler
    gerçekten’de fena bir durgunluk vardı.

    BULUT DIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yooo



    Hayırlı geceler dilerim
    Nasıl Yooo gelir hocam merak etmeyin 🙃
  • 15-09-2023, 00:45:28
    #9
    ⭐#1 SMM Panel⭐
    eee insllah