Merhabalar,

Eee….. tatiller bitti insanlar evinde döndü. Ve dönüyorlar. E tabi hali hazırda kışın evden çıkan olmaz : ) ve hepsi PC başında olur.

satış artar alış artar = işler artar

Haliyle R10 aktifleşir daha çook aktifleşir.

çünkü ben kışın olan aktifliği yazın göremiyorum, bence hem fikir oluruz.

Herkese bol hayırlı satışlar iyi geceler….