Merhabalar,
Eee
.. tatiller bitti insanlar evinde döndü. Ve dönüyorlar. E tabi hali hazırda kışın evden çıkan olmaz : ) ve hepsi PC başında olur.
satış artar alış artar = işler artar
Haliyle R10 aktifleşir daha çook aktifleşir.
çünkü ben kışın olan aktifliği yazın göremiyorum, bence hem fikir oluruz.
Herkese bol hayırlı satışlar

iyi geceler
.