Eee .. tatiller bitti insanlar evinde döndü. Ve dönüyorlar. E tabi hali hazırda kışın evden çıkan olmaz : ) ve hepsi PC başında olur.
satış artar alış artar = işler artar

Haliyle R10 aktifleşir daha çook aktifleşir.
çünkü ben kışın olan aktifliği yazın göremiyorum, bence hem fikir oluruz.
Herkese bol hayırlı satışlar
iyi geceler
.


Nedense bende okulların açılması, üniversiteye gideceklerin koşuşturması vardır diye yorumladım.
gelir hocam merak etmeyin 🙃