RauL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
a101 kadar sahtekar market görmedim.
11
●762
- 14-09-2023, 01:39:59bunla ilgili uygulama vardı bi ara.mesela a101deki sütü okutuyordun telefona,bimde şu kadar şokta şu kadar diye fiyatlarını gösteriyordu.hala duruyor mu,ne durumda bilmiyorum ama şuan ülkede en çok gereken uygulamaların başında bu geliyor aslında.ülkenin hali ortada,iyiye gitme ihtimalide pek yok gibi.mecburen yumurta hangisinde 2tl daha ucuz,süt hangisinde 3tl daha ucuz diye market market geziyoruz.
- 14-09-2023, 03:17:30Bunlara uygulamada yetişmez galiba günde 3 kere etiket deişiyolar.fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 1 2 tl olur anlarım ama 90 tl den 140 tlye cekieln birşeyi anlamak isdemiyorum bu gıda yahu alanı var alamıyanı var. Çikolata olsa gene anlarım yemesende olur. ama elin garibinin ekmegi ile etiyle sütüyle oynayınca hiç hoşuma gitmiyor. - 14-09-2023, 03:30:12orası öyle malasef hocam.süt,yogurt,peynir,yumurta vb en basit gıdaları dahi mecburen daha ucuz diye özellikle 3 harfli marketlerden alıyoruz.onlarında saglıklı,faydalı bişey olma ihtimali bence sıfır zaten.üstüne bide bu kadar pahalı olması insanı delirtiyor işte.resmen bi dünya masraf edip,kendimi zehirliyorum gibi geliyor bana.eve en yakın bim var,genelde ordan alıyorum çogu şeyi bu yüzden.markete gidiyorum,alacagım 3 parça şey ve tek poşeti dahi doldurmuyor tam olarak.ama marketden her çıktıgımda faturaya baka baka,içimden bi ton küfrederek gidiyorum eve.yuh şeker geçen hafta şu kadardı,şimdi bu kadar olmuş.la bi çay nasıl 80 lira olur.altıüstü bi yumurta (üstelik eskiden L alırdık şimdi M) nasıl 80 tl olur diye saydıra saydıra gidiyorum.ama elden gelen bişey yok malasef...RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle