bunla ilgili uygulama vardı bi ara.mesela a101deki sütü okutuyordun telefona,bimde şu kadar şokta şu kadar diye fiyatlarını gösteriyordu.hala duruyor mu,ne durumda bilmiyorum ama şuan ülkede en çok gereken uygulamaların başında bu geliyor aslında.ülkenin hali ortada,iyiye gitme ihtimalide pek yok gibi.mecburen yumurta hangisinde 2tl daha ucuz,süt hangisinde 3tl daha ucuz diye market market geziyoruz.
Bunlara uygulamada yetişmez galiba günde 3 kere etiket deişiyolar.
Hocam 1 2 tl olur anlarım ama 90 tl den 140 tlye cekieln birşeyi anlamak isdemiyorum bu gıda yahu alanı var alamıyanı var. Çikolata olsa gene anlarım yemesende olur. ama elin garibinin ekmegi ile etiyle sütüyle oynayınca hiç hoşuma gitmiyor.