market alış verişinde şunu yapacam 2 cocuk var 1 de hamım her birini bir markete salacam whatsap gurubu yapacam ona göre alacağım bundan sonra
bunla ilgili uygulama vardı bi ara.mesela a101deki sütü okutuyordun telefona,bimde şu kadar şokta şu kadar diye fiyatlarını gösteriyordu.hala duruyor mu,ne durumda bilmiyorum ama şuan ülkede en çok gereken uygulamaların başında bu geliyor aslında.ülkenin hali ortada,iyiye gitme ihtimalide pek yok gibi.mecburen yumurta hangisinde 2tl daha ucuz,süt hangisinde 3tl daha ucuz diye market market geziyoruz.