• 13-09-2023, 21:27:35
    #10
    Önceden insanlar "Sen felancanın yeğeni değilmisin al bakalım şu çikolatayı derdi bize verirdi"
    Şimdi sevimli bir çocuk görünce dönüp maşallah diyemiyorsun olurda yanlış anlarlar diye.
    Ekonomi ve eğitim seviyesi hoşgörümüzü ve sinir seviyemizi oldukça değiştirdi iletişim problemi yaşıyoruz bunlara ek olarak birde hukuk eklenince insanların kimseye güveni kalmıyor diğer etkenlerdeki değişim ve sinirde eklenince.
    ağlanıcak halimizi davullarla zurnalarla kutladılar vesselam.
  • 13-09-2023, 21:43:07
    #11
    daha bugun bir beyaz eşyacıdan indirim sordum bir büyük firmaya adam bana dediği tek kelime yapmam çünkü diyor anlık fiyat değişiyor taksit yapmaya kalksalar 3 ayda zam gelirmi bilmediğimden diyip 3 aylık taksite bile 10 bin faiz katıyorlar ürün 31 bin tl 41 bin olarak 3 ay ödeyebilirsin diyor neler neler var bilseniz ben bos verın hocam
  • 13-09-2023, 21:43:32
    #12
    Merhaba,

    Bizde dönem dönem bu tarz durumlar yaşıyoruz. Bazen günlerce bir müşterimize sunucu destek hizmeti verip, her sorusuna yanıt verip, sağlığımızdan feragat edip, ardından bir sabah garip bir sebeple şikayet edildiğimize dair bildirim alabiliyoruz Bizim sektörde yaşamayan yoktur sanırım. Ara ara hayatın olağan akışında olabilen şeylerdir bunlar.

    İyi çalışmalar.
  • 13-09-2023, 22:13:18
    #13
    Dostlarım herkesin mesajlarını okudum. Bu gibi durumlardan maalesef kaçamıyoruz.
    Bu gibi yardımlara vesile olan kurumlar biliyor musunuz ? Mesela x bir yardım gerçekten amacına yönelikse bunu geliş fiyatına tedarik eden bir vakıf veya farklı bir şey?
    Öneriniz nedir?
    Crowley90 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ekonominin durumu belli insanların sinir sistemi aşırı zedelendi ve dediğiniz gibi dolandırıcılık olayları bi hayli arttı o yüzden insanlarda hoşgörü diye birley kalmadı evlilik sürecindeyim zor durumdayım destekçim yok eşya alışveriş yaparken satıcılara indirim son oluru filan sormaya çekiniyorum sanki küfretmişim gibi bakıyolar
    WhiteMAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herşeyden önce insan olmayı öğrensek herşey güzel olacak
    keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asker olmamasına rağmen "askerim indirim yap" deyip ürünü aldıktan sonra da çevresine "bak kerizden nasıl ucuza aldım" diyenler yüzünden çok da sıradışı bir durum olarak gelmiyor bu.
    Bunun gibi onlarca var :
    - Bir daha hiç işi düşmeyecek olmasına rağmen "sana daha çok müşteri getireceğim" diyenler
    - Çocuğum hasta diye para toplayıp paranın tek kuruşunu çocuğuna harcamayanlar
    - Ben memurum/polisim bana ucuza ver senin devlette işini çözerim diyenler

    Bunun gibi birsürü örnek var. İçimizdeki çürük yumurtalar bitmeden milletin ön yargılı yaklaşması normal.
    Belki o kişiyi daha önce aynı yöntemle tuzağa düşürmüş olabilirler. Hayır kurumunun adresini verip malları kurumun önünde farklı kamyona yükleyip götürmüş olabilirler.

    Bu tür olaylar olduğu için adam kesinlikle haksız diyemiyorum.
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimden geldiği kadar her daim yardım ederim, Hatta türkiye'de itiraf sayfasını ilk açan kişiyim ve her hafta en az 5 öğrenciye burs veriyorduk bir kısmı bizden ,bir kısmı gelen yardımlardan insan olmak bunu gerektirir.
    omerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah iyiliğinizi kabul etsin hocam bir öğrenci olarak zor durumdayken o yurtta kalanlar Allah bilir ne durumdadır..
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Hocam kazancını ya da kazandıklarının bir kısmını paylaşan her insan bu sorunları defalarca yaşar ama anlayışlı olmanız lazım.
    İhtiyaç sahiplerinin çok olduğunu biliyoruz ve hepsine yetememek insana ağır geliyor.
    İstiyoruz ki bizler bir şey yaparken en azından yapacağımız yardıma köstek olmasınlar ama ekonomik durum gerçekten çok kötü.

    Bugün 20 yıllık kurumsal firmalar bile dönemiyor, cepten yemek durumda kalıyorlar.
    Tüm giderlerin artmasına rağmen insanlar kazanmak bir yana zarar etmekte.
    Bu insanlarında yaşadığı ekonomik travmalar var ve daha da fazla olacak bu durum.

    Geçenlerde bir akülü tekerlekli sandalye ihtiyacı oldu bu ay destek limitlerim doldu dediğim için babası bana kızıp küfür etti.
    Telefonu kapattık, Allah yardımcısı olsun. Ben bu çaresizlikte olsam daha beterini diyebilirdim diye geçirdim içimden.
    İnşallah satış olur da şu kredileri, borçları öderim son iki günüm diye beklerken çalan telefonda alış fiyatını duyan bir işletme sahibi sizden bağımsız canı yandığından can yakmak isteyebilir.
    Anlayış her zaman iyidir.
    Şirket sahibi olarak düşünmeyin bu süreçte, en büyük batanlar, eriyenler gerçekten onlar olmakta.
    En az 7 8 yakın tanıdığım iş yeri sahibi arkadaşım yazlık ve arabalarını sattı ki bu süreçte işletmelerini kapatmasınlar.

    Takılmayın sert çıkanlara bazen en büyük engel çaresizliktir.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam insanların her sınıfı değişti, yardım edilenlerde değişti. Sizin yaş aralığınız kçük olduğu için bilmezsiniz muhtemelen ama öyle insanlar var k bugün yardım ediyorsun yarın yardım edemediğinde üstüne saldırıyor. Tek o taraf değil yani her taraf değişti
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceden insanlar "Sen felancanın yeğeni değilmisin al bakalım şu çikolatayı derdi bize verirdi"
    Şimdi sevimli bir çocuk görünce dönüp maşallah diyemiyorsun olurda yanlış anlarlar diye.
    Ekonomi ve eğitim seviyesi hoşgörümüzü ve sinir seviyemizi oldukça değiştirdi iletişim problemi yaşıyoruz bunlara ek olarak birde hukuk eklenince insanların kimseye güveni kalmıyor diğer etkenlerdeki değişim ve sinirde eklenince.
    ağlanıcak halimizi davullarla zurnalarla kutladılar vesselam.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha bugun bir beyaz eşyacıdan indirim sordum bir büyük firmaya adam bana dediği tek kelime yapmam çünkü diyor anlık fiyat değişiyor taksit yapmaya kalksalar 3 ayda zam gelirmi bilmediğimden diyip 3 aylık taksite bile 10 bin faiz katıyorlar ürün 31 bin tl 41 bin olarak 3 ay ödeyebilirsin diyor neler neler var bilseniz ben bos verın hocam
    CliaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Bizde dönem dönem bu tarz durumlar yaşıyoruz. Bazen günlerce bir müşterimize sunucu destek hizmeti verip, her sorusuna yanıt verip, sağlığımızdan feragat edip, ardından bir sabah garip bir sebeple şikayet edildiğimize dair bildirim alabiliyoruz Bizim sektörde yaşamayan yoktur sanırım. Ara ara hayatın olağan akışında olabilen şeylerdir bunlar.

    İyi çalışmalar.
  • 13-09-2023, 22:15:09
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlarım herkesin mesajlarını okudum. Bu gibi durumlardan maalesef kaçamıyoruz.
    Bu gibi yardımlara vesile olan kurumlar biliyor musunuz ? Mesela x bir yardım gerçekten amacına yönelikse bunu geliş fiyatına tedarik eden bir vakıf veya farklı bir şey?
    Öneriniz nedir?
    kızılayın çadırı parayla sattığı bi devirde sizce bulunabilir mi hocam ya. Bana zor gibi geliyor.
  • 13-09-2023, 22:15:16
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlarım herkesin mesajlarını okudum. Bu gibi durumlardan maalesef kaçamıyoruz.
    Bu gibi yardımlara vesile olan kurumlar biliyor musunuz ? Mesela x bir yardım gerçekten amacına yönelikse bunu geliş fiyatına tedarik eden bir vakıf veya farklı bir şey?
    Öneriniz nedir?
    Ben bu ülkede hiçbir kurum kuruluşa şahsi olarak güvenmiyorum. ancak bir tüyo verebilirim herhangi bir ortaokula gidip herhangi bir sınıf öğretmeniyle görüşürseniz. size gerçekten yardıma ihtiyacı olan bir aileyi bulacaktır.
  • 13-09-2023, 22:17:44
    #16
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu ülkede hiçbir kurum kuruluşa şahsi olarak güvenmiyorum. ancak bir tüyo verebilirim herhangi bir ortaokula gidip herhangi bir sınıf öğretmeniyle görüşürseniz. size gerçekten yardıma ihtiyacı olan bir aileyi bulacaktır.
    Hocam şimdi biz 12 yatağa 20K ödedik. Aynı yatak parakende fiyatı 38K şuanda.
    Şundan bahsediyorum. Üretici veya bir kurum (satıcı) yardım amaçlı kar amacı gütmeyerek bizlere yardımcı olursa daha çok kişiye ulaşabiliriz.
    Mesela Ahmet bey sayesinde bütçe dağılımına göre 7 yatak yerine 12 yatak aldık ve parakendeye göre 5 gencimize ilave olarak bütçeye göre daha fazla yardımcı olmuş olduk.
    • fatihbaz
    fatihbaz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-09-2023, 22:18:53
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şimdi biz 12 yatağa 20K ödedik. Aynı yatak parakende fiyatı 38K şuanda.
    Şundan bahsediyorum. Üretici veya bir kurum (satıcı) yardım amaçlı kar amacı gütmeyerek bizlere yardımcı olursa daha çok kişiye ulaşabiliriz.
    Mesela Ahmet bey sayesinde bütçe dağılımına göre 7 yatak yerine 12 yatak aldık ve parakendeye göre 5 gencimize ilave olarak bütçeye göre daha fazla yardımcı olmuş olduk.
    Anladım hocam satıcı olarakte bireysel görüşmeden bulmanız zor yukarıda konuştuğumuz konular belli insanlar artık çok anormal.
  • 13-09-2023, 22:20:17
    #18
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu ülkede hiçbir kurum kuruluşa şahsi olarak güvenmiyorum. ancak bir tüyo verebilirim herhangi bir ortaokula gidip herhangi bir sınıf öğretmeniyle görüşürseniz. size gerçekten yardıma ihtiyacı olan bir aileyi bulacaktır.
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam satıcı olarakte bireysel görüşmeden bulmanız zor yukarıda konuştuğumuz konular belli insanlar artık çok anormal.
    Ne desem bilemedim. Teşekkür ederim yinede değerli yorumunuz için.