Ben bu ülkede hiçbir kurum kuruluşa şahsi olarak güvenmiyorum. ancak bir tüyo verebilirim herhangi bir ortaokula gidip herhangi bir sınıf öğretmeniyle görüşürseniz. size gerçekten yardıma ihtiyacı olan bir aileyi bulacaktır.
Anladım hocam satıcı olarakte bireysel görüşmeden bulmanız zor yukarıda konuştuğumuz konular belli insanlar artık çok anormal.
Ne desem bilemedim. Teşekkür ederim yinede değerli yorumunuz için.