• 12-09-2023, 19:02:57
    #1
    Artık gerçekten bu gelen zamlardan sıkıldım. Bu ay yenilettiğin bir üyeliği gelecek ay aynı fiyattan yeniletemiyorsun. Bu zamlar ne zaman duracak? Biz ne yapacağız böyle?

    https://neden.blog/netflixe-zam-gelm...yeni-fiyatlar/
  • 12-09-2023, 19:04:18
    #2
    Wordpress
    Durmayacak
  • 12-09-2023, 19:04:40
    #3
    durmak yok yola devam
  • 12-09-2023, 19:04:42
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    durmak yok yola devam...
  • 12-09-2023, 19:06:15
    #5
    Trajikomik ancak artık ülkemizde 2-3 yıllık üyelik aldığınızda kâr yapmış oluyorsunuz.
  • 12-09-2023, 19:06:24
    #6
    Gece de motorine zam geliyor 2 TL
  • 12-09-2023, 19:06:56
    #7
    Durmayacak seçimden sonra katlanarak artacak. Malesef halkımız sessiz kalmayı tercih ediyor.
  • 12-09-2023, 19:07:04
    #8
    iyisite.NET
    Olsun avrupa bizi kıskanıyor.
  • 12-09-2023, 19:09:07
    #9
    az önce Bim den çıktım zamlardan yakınan bir teyzeye kasiyer kız yoo gayet iyi fiyatlar dedi hicbirsey demedim çıktım kafalar halen aynı