Artık gerçekten bu gelen zamlardan sıkıldım. Bu ay yenilettiğin bir üyeliği gelecek ay aynı fiyattan yeniletemiyorsun. Bu zamlar ne zaman duracak? Biz ne yapacağız böyle?

https://neden.blog/netflixe-zam-gelm...yeni-fiyatlar/